Hitsukka sentään - onko kirjahylly pienentynyt vai mä isontunut


Mulla on tosi magee piilopaikka täällä kirjojen takana. Yksi kerta mä kuuntelin ainakin kaksi tuntii, kun Maminami haki mua hädissään. Istuin vaan täällä kirjojen takana kyyryssä ja mietin et ähäkutti kattimies, en tule näkyviin.
En mä kyllä jaksanut olla piilossa kuin viisi minuuttii mut siinäpä Mami näki mitä olis elämä ilman mua. Tyhjää täynnä, joo.
Mulla on ollut tänään aika tylsä päivä. Vähän käppäilin ja nukuin. Nyt aion nukkuu lisää. Kissamiehen pitää levätä riittävästi ettei tuu sitä paljon puhuttua burnouttia meitille. Kato säkin Iisakki ettet rehki liikaa niissä maatalon töissä. Vedä vaan relaa välillä ja meet ihan päiväunille sun porukoiden viereen. Ei kartusiaanien elämää ole jatkuva suorittaminen, me osataan ihan luonnostaan tää slow-tyylinen elämä. Taidan painuu taas tonne kirjojen taa nukkumaan, meinaan niin kauan kuin mahdun.
Posted by Picasa

Kommentit