Paras Hetki

Pomomiehellä ja mulla on yksi yhteinen juttu. Se on ruoka. Tässä mä odotan jäätelöä mutta myös Gouda, se aito ja oikea rasvainen sopii mun suuhun mukavasti. Tänään mä saan luomujauhelihaa iltapalaksi. Maminami tarjosi mulle viimeksi jotain feikkijauhelihaa ja heti peittelin sen pois näkyvistä. Mä noudatan sitä vanhaa viisautta; jos sillä ei voi leikkiä, sitä ei voi syödä niin sen päälle voi vaan pissata ja antaa olla. Tälläi mun terssinikin pysyy veks. Mun Kummitäti tulee vissiin hoitaan mua yhdeksi yöksi. Mä aion olla silloin aika yhteistyökykyinen. Jos mä oon tosi yhteistyökykyinen niin mun herkkujensaantimarginaali kasvaa samassa suhteessa. Jep, ei me kartusiaanit olla mitään eilisen teeren poikia.

Hyvää viikonloppua ja Mukavaa Isänpäivää kaikille isille !
Meistä ei tuu isii velimiehen kanssa mutta se ei haittaa meitä.

Mä oon piirtänyt mun aarrekarttaan kuvan tyttöystävästä;

laitan sen tähän blogiin vielä kans. Jos tämmöstä näkyy niin mulle voi heittää tassupostii.
Varma vastaus.

Kommentit