Nyt riittää tää jatkuva julkisuus

Ärsyttävää, kun mua aina kuvataan. Mä olen ihan tavallinen takarivin taavi, enkä mikään julkisuuden superkyttä. Siellä kylpylässäkin mua ihailtiin kovasti. No, tuntu se vähän kivalle mutta ei liikaa saa mua hypistellä. Maminami on ahdistellut mua nyt reikillä - se tekee semmosen napsutuksen sormilla. Mä tajuun heti mennä kyljelleen olohuoneen matolle. Sit mä saan energiaa mamilta. Mä en kyllä jaksa olla siinä kauaa. Jos se koittaa antaa energiaa mun hännänpäälle, niin näin hyvärunkoseksi katiksi mä pystyn kääntyyn kuin salama ja nappaan sitä tassusta kiinni. Mä en kyllä tajuu miksi mun mamilla on punaiset ja pitkät kynnet. Ne ei vetoo ainakaan mun makuuni. Mä tykkäisin, että se laittas karvahanskat käteen. Mieluiten harmaat ja niillä taputtelis mua. Muutenkin naiset on omituisii - kaikkee hajuu leviää niistä kaikista ja mua aivastuttaa. Sitte niitten tukkaa ei saa pampuloida, kuka pystyy vastustamaan esimerkiksi mun Ihanan Iidan valkoista hiusmassaa. Saati Pikkunaisen pörrötukkaa, tallin jälkeen se vielä haiseekin niin ihkulle. Mä voisin ruveta kampaajaksi. Laittasin vain kaikkien ihkujen pitkätukkadonnien hiuksia kuntoon. Mun parturissa asiakas saisi maata selällään sängyllä ja mä tamppaisin tukan ojennukseen. Voisin aina lopuksi kävellä vielä asiakkaan rinnan päällä - tuntuu tosi mageelle, varsinkin kun mun jaloille jakaantuu koko kartusiaanin massa. Terveisii Iiskulle. Juo nyt kovasti sitä vettä, mikä tulee ihan hanasta. Se tekee sulle ja sun porukoille hyvää. Sit säkin voisit ottaa niitä Vanhan Herran Adam-kapseleita. Ties vaikka lähtisit naisiin. Mutta älä mene siihen naapuriin. Se Mirri on karmee komentoora.

Kommentit