Batman & Robin

  • Ihan hurjia juttuja oli meillä eilen illalla. Pomomies pukeutui ruskovillan kokohaalariin ja mun tuli ihan mieleen Batman. Mä voisin sitten olla Robin. Muutenkin mulla oli kauheesti hommia. Piti juosta huoneesta toiseen vahtimassa kaikki touhut. Pikkunainen teki pizzaa ja se vasta oli kovaa työtä Jauho pöllysi ja tomaatit tuoksuivat. Parasta oli, kun Pomomies näytti Mamille miten ripaskaa tanssitaan.  Se vasta oli veret seisauttava näky.

Pakko myöntää, että huonosti siinä kävi tanssin esittäjälle. Kuului vain paukaus ja ripaska loppui lyhyeen. Mami sanoi, että vanhempien herrasmiesten ei kannata alkaa riehumaan kylmiltään. Mutta mä poika harjottelin sitä ripaskaa yksikseni ja pakko sanoo et oon siinä vanha tekijä. Multa se sujuu ja naiset kaatus, kun näkis mun tyylini. Vatta siinä vähän heiluu tiellä mutta " mutta itteeni oon kiittänyt ja kiitosta on riittänyt. "
Posted by Picasa

Kommentit