Kellontarkkailu

Tässä mä kyttään kelloo, et varmaan osaan herättää Maminamin 06.29. Mä oon sillai tarkka poika viiteen kuuteen ja mä en tunne armoo, on sitte kyseessä jouluaatto tai juhannuspäivä. Ylös, ylös vaan. Mulla on semmonen rituaali ja sen pitää mennä putkeen. Muuten mulla ei aamu ala hyvin. Kyttään Maminamin hengitystä ja sit just tollon 06.29 mä herätän sen. Sillai hellästi, tökkään mm. tassulla naamariin. Jos se ryökäle ei herää tai koittaa mennä peittojen alle piiloon, niin mä otan käyttöön tositoimet. Avaan suuni ja se on sit semmonen NJAU, joka herättää kuolleetkin. Yleensä se riittää ja Mami nousee ylös. Meillä on yhteinen aamuvessahetki ja sit mä syön jotain. Mut parasta on kyllä mennä uudestaan nukkuun lämpimään sänkyyn, mä en kyllä ymmärrä miksei mun ihmiset tajuu tätä hommelii. Mun tarkotuksena on vaan herättää nää tyypit, parhaassa tapauksessa Pomomies lähtee duuniin ja me mennään takas sänkyyn. Sit mulla ei ole kiire yhtään minnekään, makaan vaan rentona ja kuorsaan. Maminami moittii et mä välillä jopa pumppailen mut se on kyllä huituu, hoitas nyt vaan omat ilmavaivansa ensin kuntoon.

Kommentit