Hyvää Lomaa Mun Porukoille

Mä en nyt sitten kerkee päivittelee mun blogii, koska mä meen Iitu Ihanalle hoitoon. Mä oon siellä kaksi viikkoo ja mun Porukat lepääntyy sen aikaa siellä kaukaisella saarella eli Azoreilla.
Mä aion nauttii ihan sata mun lepääntymisviikoista. Me leikitään sen mun Iidan kans joka päivä ja yöt mä nukun sen kainalossa. Se haisee ihanalle, semmosille kukkaisille. Mä luulen et noi nuoret naiset käyttää paljon kaikkee kosmetiikkaa ja muhun vetoo kaikki mikä haisee hyvälle ja kimmeltelee. Sillä on paljon koruja ja sit sillä on vaalee, pitkä letti. Musta on ihana tassutella sitä hiuspehkoo, heti aamulla aion kokeilla. Mut se on kyllä kans aika tiukka donna, voi olla et mä oon siellä aika kurissa. Mulle pakataan mukaan 10 kiloo kissanhiekkaa, 3 laatikollista kissanruokaa, hammasharja ja tahna. Ja tietysti mun oma vessa, lelut ja huopa. Me tarvitaan varmaan rekka-auto, jotta me saadaan mukaan kaikki meen vehkeet. Kun sitte pitää saada samaan kuormaan Mamin kamat ja pomomiehen tavarat. Maminamilla on aikas paljon kaikkee kamaa, sähköpampuloista vesijuoksuvyöhön. Se meinattiin pidättää jossain kreikan kentällä, kun ne luuli et sillä on Pommivyö mukana, mut sit vasta selvis et se onkin ihan vaan viaton vesijuoksuvyö. Ei ne kreikkalaiset ymmärrä semmosten päälle. Mä sanoin heti mun porukoille, et en tulis sinne Azoreille vaikka pyydettäis, mä olisin siellä ainoo kartusiaani. Miettikääs mikä suosio mulla olis siellä, ei tulis muitten lomasta mitään, kun mä jakelisin nimmareita ja donnat kirkuis. Terveisii Iisakille, sä et pääse hoitoon, harmi.

Kommentit