Stereot

Leppoisaa yhdessäoloa maaseudulla. Toi isompi oon mää. Mää oon myös heitellyt ruokailukuvassa näkyvät nappulat ruokakupista veks. Meillä on ollut kivaa. Eilen oli hurjaa, kun tuli kova sade ihan huomaamati. Mää en ole koskaan ennen ollut sateessa, oon vaan kattellut parvekkeelta. Nyt mää sitte jäin istuun sateeseen ja Velimies tietty ymmärsi mennä sisään. Mää sitte istuin siellä ulkona ja oottelin et joku hakis mut. Mut olin sen verran piilossa puskien alla, ettei ne tyypit sitte mua löytänyt. Mää sitte odotin et sade loppuu ja menin sit vasta sisään. Se Iisakin mamma koitti mua kuivata pyyhkeellä mut mä sanoin sitte "ettei tosikissa miehet ole sokerista." Pyyhkii vaan ittensä siihen froteeseen. Sitte mää söin ja menin maate. Aamuyöllä kävin vähän niitteen tyyppien sängyssä hurruuttamassa ja polkemassa tyynyä. Se mamma sano et sillä on ollut huonompii hierojii ku mä. Mulla on voimaa ja rytmiä kun painelen tassuillani hartioita. Aion olla täällä vissiin pari päivää. Mun Mami anto jotain väsyneitä ohjeita, et mua pitäis sportata täällä. Se ei varmaan kässää et tää ei ole mikään kurileiri vaan kissojen hemmottelukeskus. Mua paijataan ja annetaan herkkupaloja tasaseen tahtiin.

Kommentit