Naapurin Mirri ja muut pelottavat kissanaiset

Menin aamulla kaikessa rauhassa tutkimaan lähitienoonta ja hui kauhistus; puskassa istui Naapurin Mirri. Sanoin sille heti, että nyt meet pois mun puskasta mutta se vaan nakkas niskojaan ja näytti mulle madon luvut. Kyllä harmittaa, kun jouduin lähteen sisään pakoon ja ihan sängyn alle piiloon. Huutelin sieltä vielä viime herjat mokomalle Mirrille. Mä en ainakaan ottas sitä donnaa mun kamuksi vaikka ihan ok perä sillä onkin. Jätän semmosen kiukkupussin Iisakin heilaksi. Meen tänään onneksi kotiin. Viime yö oli raskas, koska Iisakki ei päästänyt mua sen Mamman viereen nukkuun. Mut mä tuun taas takas maalle ensi viikolla, Pomomies harjottelee vielä sitä Yllärilauluu mökillä. Tai se oli Yllärilaulu mut Maminami kerkes reetuumaan siitä jo kaikille. Terveisii Kummitädille - koita parantuu et pääset hoitaan mua viikonloppuna :-)

Kommentit