Mä oon söpöliini


Kuka voisi mua vastustaa? Saan kaikki periksi, kun meen näin. Ja tiedän sen itse. Maminamin ääni kimenee ja alkaa mieletön lepertely ja sitten saan jääkaapista kaikkii herkkui. Kyllä on hienoo olla kartusiaanikissamies. Viime yönä oli hitsin jännää, kun ulkona  hiippaili kaikkii metallimiehii. Kattelin koko yön parvekkeelta kaupungin menoo. Täällä on semmonen metallimusiikkihomma ja ainakaan mun ei tarvi ostaa lippuu, musiikki kuuluu ku vieressä olis mun kyttäyspaikalleni. Tänään soittaa vielä joku ihan huippuhevibändi ja mä aion kuunnella senkin. Ihkuu ku koko kesän on ollut kaikkii säpinää ja mä olen sitte voinut nautiskella niistä täällä yläilmoissa. Terkkui Iisakille, mä tuun varmalla ensi viikolla sun kaa riitelee kumpi saa istuu puskassa. Meillä on siellä tilaa leikkii hehtaari mut jostain kumman syystä me ollaan vaan samalla neliömetrillä.
Posted by Picasa

Kommentit