Lomatunnelmissa

Tässä olen mä eikä mun stuntman Iisakki. Viime yönä sattu hassu juttu täällä mun maaseutulomallani. Me oltiin Velimiehen kanssa pitkin pituuttamme Iisakin mamman sängyssä. Mamma vaan silitti mua ja sitte se pelästy et mä oon kaksi metrii pitkä. Mut mä olin Jatkokissa, me oltiin niin limittäin Velimiehen kanssa, että oltiin ihan jatkopala. Siinä riitti kartusiaania koko petin peitoksi. Muuten mä olen lähinnä keskittynyt täällä oleiluun. En sitte ole kovasti sportannut mut olen ainakin ajatellut liikuntaa. Mm. mikä olis lyhin reitti jääkaapille ja takaisin. Terveisii cityyn - oon täällä koko viikon. On niin kivaa. Mut Velimies käski kirjottaan, et saa hakee jo poiskin. Kyllä me tykätään toisistamme mut se vanha sanonta "vieraat ja kala haisee kolmantena päivänä" on ihan totta.

Kommentit