Kiirettä piisaa


En nyt oikein ole edes kerennyt bloggaan, koska mulla on niin hektistä menoo. Ellit vei mut eilen puistoon ja sit mä käppäilin siellä monta kilometrii. Oikeesti Ellit taisi kantaa mua boksissa ,mutta olin ainakin ulkona. Multa on myös menny hirveesti aikaa, kun mä tarkkailen niitä donnii meillä ja sitten mun pitäs vielä lepääntyäkin jossain välissä. Viime yö oli taas ihan ihkuu, kun pääsin Maminamin viekkuun vetään hornaa. Ne Donnat oli kanssa ihan poikki ja meni nukkuu aikasin. Ne rullaluisteli jonkin hirmulenkin kaikki ja sitte ne söi ja meni maate. Meillä on ollut tosi kivaa ja ne tulee taas uudestaanki kattoon meitä. Terveisii Velimiehelle ja Kummitädille ja muille tyypeille. Tuun taas ensi viikolla duuniin, nyt en jaksa. Mulla on kesäloma ja toipumisloma.
Posted by Picasa

Kommentit