Valppaana maalla

Oon nyt täällä maalla ja aion olla valppaana. Kurkistelen joka suuntaan ettei mua uhkaa mitkään vaarat. Mun velimies oli lähtenyt viikonloppuna retkelle naapurin Mirrin kanssa ja mä nyt kyllä tarkkailen ettei semmonen donna mua ainakaan houkuttele mieron tielle. Mä en jaksa humpata semmosen perässä ilman tankkausta tuntitolkulla. Muuten mulla on kaikki hyvin, aion olla täällä niin kauan kuin mut laitetaan kantokoppariin ja tuodaan kaupunkiin. Pomomies jotain veisteli et saan olla täällä vaikka koko kesän muttta kyllä sekin oikeesti hakee mut kotiin jo ennenkuin viikko on täynnä. On meillä miehillä kuiteskin omii juttui siellä cityssä. Me harrastetaan mm. gouda-juustin pyydystystä ja kissanminttunappien nappailua. Siis mä nappaan minttui ja Pomomies tarjoilee niitä. Mä osaan jo istuu ku mulle sanoo et istu. Pian mä jo osaan antaa tassuu ja sit opetellaan se "Give me five" - tervehdys.

Ylipäänsä mulla on kaikki mallillaan, koska mun maminamin meiliin tuli eilen tieto, et se on voittanut Swisslotossa 750.00 miljoonaa puntaa. Sillä rahalla mä saan Whiskas-kanageelipusseja maapallon ympäri ulottuvan jonon. Ainoo et mamin pitää lähettää ihan afrikkaan, Nigeriaan kaikki tietonsa pikkuhousujen kokoo myöten niin sitten ne lähettää ne manit meille. Se on kyllä musta hienoo kans et me mamin kanssa voitettiin ainoona euroopassa se summa. Ja vielä harvinaisempaa se voitto oli siks ettei maminami ole edes osallistunu semmoseen. Sanotaan silti ettei jossei järkee niin sit on tuurii.

Kommentit