Mua ei nyt hotsita olla kuvassa

Näytän vaan peräpeilii tällä kertaa. Mulla on kuuma ja jaksan vaan maate kyljelläni kotona. Nyt oon duunissa ja makailen toisella kyljelläni ettei tuu niitä makuuhaavoi. Aion olla töissä vaan puolipäivää, ei tällä kuumuudella jaksa koko päivää. Keikistelen täällä kaikille tyypeille mut koskee mua ei saa. Tai naispuoliset käpälöitsijät saa vähäsen silitellä mua. Maminami toi mulle jauhelihaa ja vetäisin aika kipallisen sitä koneeseen ja nyt oon sitte nukkunut tässä nelisen tuntii päikkäreitä. Kuuntelin mun mamin ja Kummitädin juttui ja mua alko huolestuttaan niitten suunnitelmat. Ne aikoo mennä johonki sateenkaarileiriin ensi kesänä kuukaudeksi. Niiltä ei kulu siellä yhtään rahaa ja ne elää vaan auringon mukaan. Sitte ne istuu jossain maakuopassa ja joogaa ja laulaa rakkaudesta. Hittolainen, pääsenkö mäkin sinne joukkoon. Pitääkö munkin ajaa karvat veks ja laittaa päähäni hippihuivi rakkauden merkiksi, onkohan siellä muita kartusiaaneja. Pääseekö sinne kissat edes? Eikä ne syö siellä lihaa ollenkaan, millai mun sitten käy. Täytyy toivoo et ne unohtaa ton suunnitelman ja pysyy himassa molemmat. Mua ja Pomomiestä rassaa noi jatkuvat suunnitelmat. Elettäs nyt vaan hissukseen päivä kerrallaan ja ilman kaikkii kummallisii ideoita. Terveisii Iiskulle ja muille tyypeille sinne maalle. Tuun sinne asuun jossei nää hössötykset lopu. Nimimerkki " rauhaa rakastava kissamies. "

Kommentit