Kotona jälleen

Tää kuva on kyllä mökiltä. Mä lepään tässä rankan rappujennousu-urakan jälkeen. Niitä rappui on ihan hitsin paljon. Monta sataa, musta tuntuu. Mä oon tänään lepäillyt kun väsyin kauheesti maalla olosta. Aamulla olin kyllä kuudelta pirteetä poikaa ja onnistuin herättämään mun porukatkin. Mut saa ne herätäkin. Ne oli eilen pelaas minigolfii ja sinne mäkin haluisin päästä mukaan. Musta olis ihanaa nähdä, kun maminamin lyönnit ei mee nappii ja siltä alkaa kuulemma tuleen savua korvista. Onkohan se tottai vai keksiikö Pomomies niitä juttui. Sit ne laskee kotona jotain pisteitä semmosesta lapusta ja yleensä pitää hakee oikeen semmonen kalkylaattori, et ne pisteet varmaan menee oikein. Yleensä Maminami voittaa ihan leikiten ja huimilla eroilla. Jos pomomies sattuu lukeen tätä niin otettakoon huomioon toimituksen vapaus. Mä luulen et mä olisin ihan ilmiömäinen kyky, jos kartusiaaneilla olisi oma ratagolf. Kuka mua enemmän jaksais harkita lyöntikulmii ja muita juttui. Kanssapelaajat kuukahtais vanhuuteen ennenkuin mä olisin saanut yhtään rataa läpi. Kiitti mun hoidosta ja mä tuun taas sinne maalle, kunhan vähän ilmat viilenee.

Kommentit