Hellettä piisaa - kotona ja duunissa

Maminami luki eilen semmosta kuvastoo, jossa mainostettiin Rio Belt Saunavyötä. Mä en aio ainakaan käyttää sitä. Ihan turhaa sitten sitä on sovitella mun päälleni. Se on semmonen vyö, et ku laittaa geelii ja sit sen vyön, niin laihtuu monta senttii. Maminami esitteli sitä Pomomiehelle ja pakko sanoo, et sekin on alkanut jo oppii miten pitää reagoida naisten juttuihin. Siis se tajus et maminami ei tarvi semmosta ja mulle se ei mahdu. Enkä mäkään tarvi, koska mä olen komea kartusiaaniuros. Taitolaji toi naisille juttelu ja sen takii mä vältän kaikkii donnii. Tottakai niitä tunkee ovista ja ikkunoista mun elämääni mut mä oon kovana ja sanon et njet, njet. Talossa riittää yksi herra ja hidalgo. Aion ottaa viikonloppuna rennosti ja tarkkailla vaan maailmaa. Lauantaina mä meen varmaan kattoon Velimiestä mut mä tuun sit kotiin äkkii takas. Sit kuulemma pari ellii on tulossa mun kans pariksi päiväksi et on mulla on taas hommaa niittenkin kans. Ai niin ja duunissa pitää muistaa käydä, onneksi mulla on vaan yksi päivä viikossa töitä. Mulle tulis terssi ja kiire kovemmalla tahdilla.

Kommentit