Miu ja mau

Herttinen aika, tuumasin tuossa maalla. Minulla on ääni. Minusta kuuluu oikein pitkä miiiiuuuu jos yritän. Huomatkaa söpöt törröhampaani. Eilen, kun mun porukat oli semmosis juhlis niin mä jouduin oleen liian kauan yksin. Kun ne tuli himaan niin mä päästin niin pitkän naukaisun et multa loppu happi ja mä jouduin ottaa uudelleen henkee ja sit jatkaan sen maukumisen loppuun. Mä harjotin koko illan provokatoorista toimintaa tyyliin matot rullalle ja ruuat pois kupista ja kaikkee muuta, et ne hyypiöt tajuisi et mua ei niin kauaksi jätetä. En mä kyllä ihan aikuisen oikeesti ollut edes koko päivää yksin mut mua harmitti muuten vaan kaikki. Meillä kissamiehilläkin on välillä huonoo aikaa. Maminamilla on välillä semmmosii pahoi aikoi ja mulla on kans. Mut onneksi meillä ei ole samaan aikaan paha aika. Nyt mulla on parvekkeella semmonen verkko ikkunassa ja mä voin nuuskii raitista ilmaa siellä korkeella. Mun turkki haisee nyt ihan ihkulle, semmoselle raikkaalle. Mä niinku tuuletun siinä samalla ja saan happee kanssa. Muuten mulla on kaikki ihan jees. Mä pääsen taas lomalle sinne maalle ja aion olla siellä koko juhannuksen. Mä teen kaikkii taikoi ja sit mä voin taikoo ittelleni vaikka tyttöystävän. Nää kuvat mitä musta on nyt sitte tässä blogissa on ottanut se toinen donna, joka hoisi mua ihkusti. Se osaa ottaa musta komeita kuvii, tuutte näkeen niitä lisää. Terveisii mun kavereille ja Iidalle spesiaalisti. Iida tulee hoitaan mua, se on musta ihana misu.

Kommentit