Tässä kuvassa me ollaan vielä Iisakin kanssa
Unkarissa ja vasta pilkkeenä silmäkulmassa suomeen tulon kanssa. Laitettiin nyt kummiskin mamin kanssa tääkin photo tähän ihan muistoksi Unkarin ajoista. Mami laitto tohon alas jotain reseptei. Se niitä aika värkkää ja mun nenuun ottaa välillä noi mausteet ja valkosipulit. Nyt sillä on semmonen uusi hirmulinko, johon voi laittaa kaikkii kaalei ja kokonaisii porkkanoita ja se vehje jymistää niistä terveellistä viherjuomaa. Mua vaan pelottaa, että koska se keksii jauhaa mun ruuat kans mössöksi ja laittaa sinne joukkoon tiäs mitä vitamiinijuttui. Mä kyllä tänään kattelin sen touhuja tosi tarkkaan ja yhdyn ihan ihmisnahkasiskon kantaan " et tuon väristää litkuu en kyllä juo." Ne menee tänään keilaan ja mä saan olla ihan yksin himassa. Mä haistelen Pikkunaisen ponivaatteet tarkkaan ja sit mä ehkä seikkailen parvekkeella. Terveisii velipojalle ja muille tutuille tyypeille.

Kommentit