Nettihuumaa

Tänään oon saanut olla maminamin kanssa ihan uupumukseen saakka näissä nettihommissa. Maminami löysi iherb.comin ja kyllä me on funtsittu ja laskettu tullei ja alvei yhdessä. Mullakin on ollut laskin ihan kuumana kun me on mietitty et mitä me otetaan himaan amerikasta saakka. Nyt me sitte lykättiin tilaus bittiavaruuteen ja odotellaan muutama aika. Me tilattiin Solgarilta kalaöljyy ja mä voin kans ottaa sitä, sitte Kyoliccii, Now Foodsilta fibron hoitoon tabui ja Solgarilta vielä Q1o 100 mg. Kyllä tää netti on ihmeellinen ja koko komeus alle 50 taalaa. Katellaan sit ku ne purkit tulee et meniks kaikki oikein. Mut kyllä mä olin tarkka ja Pomomieskin haettiin apuun, kun piti muuttaa taaloi euroiksi ja vaikka mitä lentomeilii ja paunoi miettii. Mut kyllä me hoidellaan maminamin kans hommat kotiin. Terveisii tutuille ja lukekaa tekin Nutrix-asiaa. Maminami alkaa nyt sekoittaa tähänkin blogiin luomuu ja ravintolisii. Mut annetaan sen häärätä niiden kans niin silloin se ei ole vaaraksi muille. Mulla on kuvassa pikkusen paha ilme, koska mun pitää vahtii niin tarkkaa ihan kaikkee.

Kommentit