Turhuuksien rovio

Arvatkaas kenen työpöydällä mä tässä makailen ja tarkkailen pihaa. Aivan, maminamin ja edessä on näkymä, joka on musta turha ja ennenkaikkea pahanhajuinen. Täällä töissä on meillä sanonta, että kun maminami lakkaa kynsiään ja on iloinen niin silloin kaikki on hyvin. Kannattaa siis tarkkailla kynsiä ja niiden väriä. Eilen mulla oli illalla ihanaa, kun me syötiin Pomomiehen kanssa jogurttia suoraan purkista. Mun vatsa voi nyt hyvin ja elämä hymyilee, koska maitohappobakteerini ovat kunnossa. Törttöilin myös tuttuun tapaani vesihanan alla ja en vieläkään ymmärrä mistä sitä vettä oikein riittää. Harmittaa sekin kun hieno kartusiaaniturkkini on ihan märkä, kun pidän päätäni hanan alla ja en huomaa, että sieltähän vesi valuu kainaloihin saakka. Sitten mulla menee hirmu kauan kun nuolen kaikki silkkikarvani ojennukseen ja siltikin hännäntakunen jää takkuiseksi. Tänään vihdoinkin mulle muistettiin hakea se hammastahna, makuna on kana. Maksa oli  loppu, varmaan suuren suosion takia. Ajattelin yllättää tänään kaikki ja käyttäytyä niin hyvin, että takimmaisetkin törröhampaani saadaan pestyä putipuhtaiksi. Terveisiä Iisakille, meillä on se huippissuunnitelma viikolle kahdeksan, et nähdään viimeistään silloin, velimies.

Kommentit