Paperitiikeri

Terve, mä oon tässä kuvassa toimistolla duunissa. Mä teen paperitiikerin hommia, niihin hommiin ei ihan turhat kartusiaanit pääsekään. Pitää osata vimmatusti silputa, pilputa ja ennenkaikkea olla nopea kuin velihopea, jotta ei jää kesken hommien kiinni ja joudu poistetuksi paperisilppukorista. Esim. mun velipoika ei ehkä osaa näitä hommia. Se löi mua eilen nenuun tassulla joten mä en ole sen bestis. Tai oon mä, ainahan veljeksille tulee kahinoita. Se tulee meille hoitoon koko viikoksi, meillä on kyllä maminamin kanssa optiomahdollisuus. Jossei hommat suju niin velimies viedään punaisella paholaisella pikakuljetuksella maille tuffalle. Mun porukat oli kylpylässä monta päivää ja mä olin mummulassa hoidossa. Meillä meni sillai kasilla koko hoitorumba, päivät mä oon aika helppo case mutta öisin mä vähän hiippailen. Mulla on semmonen hiippailugeeni ja sit mä tassuttelen tikkujaloillani hoitajani päällä jossei se muuten herää. Maminamii mä aina tökin aamuyöllä mut sitä ronttii ei saa heräämään. Ne mun porukat oli ihan väsyjä kun niitä oli niin hoidettu siellä Runnilla ja sit maminami sano et se savo oli aika rasittavaa, suattaapi olla tai sitten ei. Mä meen seuraavaksi mukaan tarkkaileen mitä semmoses paikassa oikein tapahtuu. Pomomies anto mulle reikihoitoo lauantaina kun me oltiin ihan miehissä kotona. Kyllä se oli komiaa maata rinnakkain ja jutella kaikkia miesten juttuja. Me ajateltiin et jos me lähetettäs vaan maminami johonkin ja sit me mentäs autotalliin ja laitettas ruuveja purkkiin ja lauleltas karaokee ja naatittais elämästä.

Kommentit