Mitäs täällä on


Tässä mä tarkkailen maminamin kassia ja siellä olevaa lompakkoa. Tota lompakkoo meinaan haetaan välillä oikein kissojen ja koirien kans, taas vanha sanonta mutta pitää sekin paikkansa. Nyt kun mä tarkkailen sitä lompakkoo tiiviiisti niin tiedän sit seuraavaksi mistä sitä voisi hakee.Oon tänään täällä kotona ihan vaan ja katselen ikkunasta ulos. Ihan rinnasta ottaa jo kevään tulo, on niin mukavaa katsella aurinkoista ilmaa ulkona. Ihan tuntuu et voisin jo mennä parvekkeellekin jo  istuskeleen mut kyllä siellä on vielä kylmä kun kävin siellä tutkimassa. Kyllä mulla on vaan kivaa kissamiehen elämää, välillä käyn töissä ja sit taas saan lepäillä täällä kotona. Mua on nyt harjattu ihan hirveesti, koska mun turkista pöllyää karvat veks. Mut semmonen kiva tyyppi siellä toimistolla sano et se on ihan normaalii ja kissan karvan kuuluukin vaihtua pari kertaa vuodessa. Et mä oon sillai rauhallinen ja oon koittanut sanoo maminamillekin et ei mulla ole keripukkii tai muuta puutosta, tää on vaan ihan normaalii. Mut se on semmonen hössö ja tutkii mua. Tänään mä saan oman tahnan ja hammasharjan, kuulin vaan kyliltä. En aio näyttää torahampaitani enkä ole yhteistyökykyinen- saati haluinen.

Kommentit