Leikinhurmaa toimistolla

Laitoin tähän kuvan mun leikkituokiosta toimistolla. Lakisääteinen tauko on siis mullakin. Haluan samalla huomauttaa, että jo se vähäkarvakissamies on sitten terottanut kynsiään tuohon nojatuoliin, en minä. Mulla on tässä kuvassa ihan kieli pois suusta, koska on niin jännittävää vaania tuota tupsukkaa. Oon tänään viettänyt aika rauhallista duunipäivää, lähinnä nukkunut ja syönyt. Muhun uppoaaa uskomattomat määrät sapuskaa ja silti aina tuntuu, että vielä vähän mun masuun mahtuisi lisää. Vanha sanonta, että nälkä se tulee paksullekin pitää mun kohdalla paikkansa. Mun on turkki nyt ihan kumman huonon näköinen, maminami epäilee et mulla on nyt keväinen karvanlähtöaika. Toivottavasti se ei ala mitään pesuhommia yrittään mun kans, mä tunnen sen tyypin niin hyvin et se suunnittelee mun laittamistani pesupaljuun.

Kommentit