Tässä kuvassa mä laitan mun kynsii kuntoon. Aikamoiset miekat mulla tassuissa. Mä oon tässä huilaamassa neukkarin lattialla. Huomatkaa miten toi lattai kiiltää, pienen kissamiehen on ihan vaikee kulkee kun pelkää et liukastuu. Tänään olin tuolla mummulassa hoidoss ja hyvin meni. Näytin et mä oon tosi seurankipee aina välillä ja sit mun ruokahalukin tuli aika selväksi. Mulle saa aina antaa apetta ja ainaskin änkee heti kattomaan jos kuulen jääkaapin oven narahduksen. Ne tyypit koitti multa salaa syödä jotain mut mä menin heti paikalle ja vaadin kans  safkaa. Mukavaa tää kissamiehen elämä kun pääsee välillä kylään ja sit taas saa huilata vattansa vieressä kotona. Kiitti vaan sinne hoitajille, mulla oli kivaa ja nyt mä nukun loppuillan, hoitajatkin saa mennä tänään aikaisin nukkuun.

Kommentit