Mieletön allasseikkailu tai sekoilu

Mä tykkään kaikista altaista, purkeista ja ahtaista paikoista. Maminami veti mut tänään ulos pyykkikoneen takaa, mä vaan tunkesin sinne itteeni ja huomasin et meiss kissamiehis ei toimi toi peruutusvaihde. Tää kuva on mailta ja mä oon siinä tönkimässä tiskiallasta. Taustal näkyy noit pahoi Kitekattei, me pojat ei tykätä niistä mut silti noi tyypit vaan tarjoilee niit meille. Toi tiskiharja on kans kiva, sitä on ihanaa raadella ja heitellä hurjasti. Koitin tänään leikkiä mun ihmisten kaa rajusti ja mua kiellettiin ja nyt mä murjottelen soffan alla. Oon päättänyt pysyy täällä ja riutuu nälkään. Harmittaa vaan kun täällä on tylsää ja noil tyypeil on kivaa ilman mua. Taidan mennä sittenkin kattoo kun Pomomies lukee lehtee, jos mä oon nopee niin kerkeen tekee pikku reiän siihen lehtee ennen kuin se huomaa. Maminami lukee aina reikälehtee mut ei sitä haittaa, uutisetkin on kivempii kun pitää arvailla ett mitä on tapahtunut.

Kommentit