Mä oon ihan väsynyt


Tässä kuvassa mä oon antanut kaikkeni. Olin tänään taas tuol mummulas hoidos ja mua kutsuttiin uudestaankin. Et siinäs kuulitte, mä oon kehittynyt. Mä voin päästä jopa yökylään mut maminami veikkaa et ne mun hoitajat tarvii sen jälkeen toipumislomaa koska mä saatan vähän herätellä ja sillai. Tai sit käy niin et mä vedän hornaa koko yön ja yllätän kaikki. Mut en mä vielä tie koska mä sit meen oikein yöks, sit varmaan ku mä oon vielä vähän reenannu päivää. Pomomies juoksuttaa mua sillä lasertikulla ihan sata pitkin kämppää ja maminami pelästy eilen kun mä yhtäkkiä menin maate ja kielikin tuli niinku ulos suusta. Mut mä lepäsin ja sit mä taas lähdin sen säteen perään. Et ei mua sillä liikaa riehuteta mut saan mä vähän siinä extrajumppaa puoliväkisin. Pomomies lähti autotalliin laittaa hyllyi ja me oltas menty mamin kaa auttaan mut ei meitä jostain syystä huolittu. Mulle olis laitettu oikein valjaat ja me oltas oltu ihan hiljaa mut nyt me ei päästy millään verukkeella sinne. Mut kesällä me sit mennään seikkaileen ulos ja opetellaan käveleen sillai upeesti valjaissa. Maminami haluis ostaa mulle semmoset lykättävät rattaat ja sit se menis mun kaa ottaa kaikkii virikkeit mulle. Mut se Pomomies sanoo et se ei tunne meitä jos me mennään jollain rattailla tonne käppäileen. Mut me sanottiin et me heti heilutellaan sille ja sanotaan et toi mies asuu meidän kans mut se ei vaan haluu tuntee meitä. Epistä, pakko tyytyy niihin valjaisiin. Huh-huh, oon ihan poikki, oli kova päivä olla kiltti poika hoidossa ja nyt mä nukun loppuillan. Maminami oli ostanu mulle jauhelihaa mut koska se on hupelo niin ne oli jääny toimiston jääkaappiin. Et ei siis barf-ruokaa onneksi tänäänkään. Terveisii velipojalle ja kaikille tutuille.

Kommentit