Mä olin koko päivän mummulassa


Tässä sitä vaan tyynesti istuskellaan ja nautitaan talvesta. Onneksi ne täällä tajuu et kissamies tarttee lämpöö eikä kokoajan laita hanikoita kiinni niinkuin maminami kotona. Siellä me pojat joudutaan välill istuu peput härmässä kun eräillä on niin lämmin. Mut heti kun se lähtee veks niin me säädetään niitä nappuloit näyttää kunnon lämpöi. Sit näkee noist kuvist et mä lepäsin kans aika paljon ja sit mä leikeinkin vähäsen. Siellä on ihan parasta juosta hirmukovaa ja pistää mattoi rullalle. Ja sit mä vaanin kokoajan sitä uima-allashuonetta, voi jee kun pääsisin sinne tönkimään ja seikkaileen sinne altaaseen. Ne on tarkkana mut mä odotan sopivaa hetkee, kun ne herpaantuu. Sit se mummo leipo kaikkee pullaa ja pitkoo ja mä olisin tykänny leipoo ja auttaa kans, mutku ei mua sitte jostain syystä huolittu messiin. Söinki sitten hyvin ja kun maminami tuli hakeen mua niin mä olin kerjäämässä kinkkuu lisää ja koitin näyttää siltä et mä olin ollut koko päivän ilman foodii. Mut oikeesti mä olin pistelly pari pussii napaani. Sit mä keimailin aikas paljon ja näytin et mä osaan olla jo aika kivakin jos mua haluttaa. Et kiitti hoidosta, mä tuun taas joku päivä sosiaalistuu niinku toi mun maminami sanoo hienosti.


Posted by Picasa

Kommentit