Komee Kolli

Kirjotin tohon varmuuden vuoksi jossei joku niinku muuten käsitä et oon komee kolli. Mun neuvolakortissa luki et mä painan nyt 5.6 kg joten ei meikämanne enää pienestä tuulesta heilahda. Maminami rupee nyt syöttää mulle Barf-ruokaa eli luonnonmukaista ravintoo aika pitkälle. Se on niinku kattien Antti Heikkilä, sitä Pellinkijuttua. Tänään mä pistelin possua ja se oli aika maukasta. En mää nyt niin nokonuuka ole muutenkaan, eilen popsein punajuurisalaattia ja mamin jogurtteja eli mulle laskee vähän kaikki. Mä oon tänäänkin keskittyny tohon lepäilyyn ja nyt mun kans Pomomieskin mässää, koska mun kynnet on niin lyhyet ettei tuu jatkuvii haavereita kummallekaan. Maanantaina mä saan tänne oman lasersädetikun ja sit meillä on kivaa tekemistä. Joo, joo mä tiedän ei sillä näytetä silmiin tai mitään, kyllä me osataan:) Mulla on nyt hauskaa katselemista, koska mami alkaa pukeutumaan naamiaisiin ja mun pitää avustaa. Mä revin joka narusta ja pyörin jaloissa.

Kommentit