Veljesrakkautta

Voi pojat kuten kuvasta näkyy kyllä meillä on kivaa. Mä rakastan mun veljen samettista kylkee. Mä oon nyt luonteenkaraisukursseilla pari päivää ja sit mut haetaan huomenna kotiin ja sit meillä on vielä illalla pikkujoulujuhlat. Voi-vei, mä toivon et mun mami ei aio pukea mun päälle sitä ihan pöpinoloista tonttupukusydeemaa, tai mä saan kyllä sitten tonttupukusyndrooman jos se saa sen mun päälle ja laittaa ne kuvat julkilevitykseen. Se on kyllä aika tiukka donna joten mä luulen et se ainakin yrittää sen puvun kans jotain. Eilen ne paketoi kotona kaikkii kivaa ja mä en saanut olla mukana auttamassa. Mä autoin viimeksi niin kovasti et mami joutu vetää mun kurkusta lahjanaruu joten nyt mulla on porttii niihin touhuihin.Mut mä rakastan kun tehdään kaikkii pakettei ja narui ja kimallusväriä. Mä itekin ihan kimaltelin kun vähän rapistelin niitä ihanuuksia ja mun turkki ihan sädehti kaikista niistä kulta- ja hopeahipusista. Mut meillä menee täällä jees, vähän isoveli mua välillä komentelee mut mä uskon sit heti ja lopetan kaikki touhuni niin sit mä saan taas olla sen alamainen.Mä oon tossa kuvassa takana, koska mun isoveli suojelee mua. Meet erottaa parhaiten toisistaan meen nenistä, mulla on suippo ja veljellä tommonen komee pantterimallinenä. Ai niin ja sit varamami kurkkaa hännän alle niin siellä on myös melko hyvät tuntomerkit, joko yks tai kaks tunnistista.

Kommentit