Tää on mun rapinapussini kotona. Täällä kun yöllä ropistelee niin ei ole aamulla kavereita. Yleensä mä kyllä nukun yöni aikas hyvin, aamusella vaan alan huriseen ja kuriseen kaikilla kummilla äänillä. Iska sanoo mua raptoriksi, kun pidän ihan raptoriääntä. Tänään olin taas toimistokattina koko päivän ja kyllä mulla oli sutinaa. Kauhee kiire koko päivän, kun piti juosta ikkunasta ikkunaan vaanimaan kaikki putkimiehet ja asiakkaat ja Hirvee liikenne ja meinas Tulla Ihan hiki. Välillä tuntui, että en millään kerkeen joka paikkaan samaanaikaan. Syömässäkin piti pyrähtää vaikka kuinka monta kertaa ja sitten piti vahtii et ne muut tekee hommii kun mä syön. Millai mahtais sekin talo pysyy pystyssä jossen mä kävis aina välillä siellä vähän säätämässä näitä juttui. Keittiössä siellä on ihan ihku juttu, siellä on semmonen harja. Siinä on ihanat harjakset. Mä painin sen harjan kanssa rajusti ja yleensä voitan. Sitten mä heitän  vastustajaharjani nurkkaan ja raapin  päälle peitoksi mielikuvitushiekkaa. Aina joku nostaa harjan takaisin ja sitten mä saan taas hyökätä  kimppuun ja antaa sille näytteen miten käy, kun uhittelee kissamiehelle, mokoma harja. Mua kutsuttiin sinne taas ensi viikolla ja kyllä mä aion mennä, eihän ne raukat pärjää Ilman mua.

Kommentit