Mä oon ihan poikki

Mulla oli tänään ihan sairaan kiire duunipäivä. Ekaksi kato sato lunta ja mun piti tehdä lumiduunii ja sit siellä toimistolla tarjoiltii glögii ja pipareit ja rusinoit ja manteleit. Arvaa, kun mun piti ehtii sekottaa joka kippaan ja vahtii sitä glögin tekoo. Ne naiset, naiset. Juttelee vaan ja glögit kiehuu yli ja mä meen jääkaappiinkin hätäpäissäni istuun ja joku meinas unohtaa mut sinne miettimään. Olis meinaan aika koppura katti sieltä kalahtanut tantereeseen puolen tunnin istuskelun jälkeen. Ja sit siellä lappo niitä tyyppei niinku kissoi vilkkilässä, kaikki ne jotain hääsäs ja ajo mua takaa. En mä ny joka tyypin syliin istu ja kuuntele kaikkii löpinöit. Mä oon mies ja mulla on arvokkuutta ja jämäkkyyttä. Nyt mä oon himas niin puhki et nukun seisaalleen suihkukoppiin ja ei ees isin vamppu jaksa mua kiinnostaa. Mä vaan vetasen sen tyynyksi pääni alle ja pistän poika silmät kiinni. Maminami änkee tietty suihkuun, naiset on semmosia lotraajia. Sekin vaan seisoo siellä suihkussa iät ja ajat ja mun pitää sitäkin vahtii saunan lauteilta. Mä en aio naista ottaa ittelleni, ne on semmosia vaativia ja sit mun pitäs koko ajan painaa duunii et se nainen saisi kaikkee hömpettä, niinku vaikka jatkuvasti uusii turkinhoitoaineita tai jotain. Mä poika en turkkiini pese ja maminaminkin on turha kaavailla mitään suihkusessioita mun kans, mä en suostu jos se alkaa hösään jonkun siniselle turkille tarkoitetun shampoon kans, pesköön oman päänsä sillä niin kattellaan sitten lopputulosta joku arkipyhä ensi viikolla, so long, mä meen maate.

Kommentit