Sami



Tää on Sami, siis ex-nimeltään Isidor. Se on mun veli ja niinku näkyy komee kanssa. Tossa kuvassa se hyppää nappaamaan saalista. Huomatkaa noi tassut ja kynnet. Isidorista tuli Sami, koska Sami on vaan Sami. Sillai miehekäs ja suomalainen nimi. Sitäpaitsi tuffalla oli kotonaan vuonna viisi ihan tämmöinen kotikissa kuin Isidor ja sen nimi oli Sami. Eli mun veli on nyt Sami ja mä oon Nyyttoni porilaisittain sanottuna. Mami sanoo mua välillä kryptoniksi ja pyyttoniksi. Mulle ihan sama, kun vaan viskaa safkat kuppiin ja vaihtaa mun hiekat. Eilen mä leikein kaikkii kivaa ja sitten mä nukuin illalla ihan väsyneenä matolla monta tuntia. Mun mami osti mulle semmosen vedettävän vieterihiiren ja luulee, että mä luulen, että se on elävä. Voi noita vähäjärkisiä naisia. Mä oon huomannut, et mun mami pelkää sitä hiirtä, se jää katos kivasti matonreunaan jumiin ja kun siinä on vielä vetoo jäljellä niin se lähtee kiitämään, kun mä vähän tassutan siihen vauhtia. Ihanaa, mami kiljahtaa jokakerta kun se tyhmä karvahiiri pyörii lattialla itsekseen. Mä oon ruvennu ihan vakavasti miettii tota mamin älykkyyttä, taitaa olla sekin vähän pöpi kummiskin. Eilen mami tuli ihan myrtsinä kotiin ja mä vähän utelin et mikäs nyt painaa mieltä ja hoh - hoh. Katos, kun se on nainen ja sillä ei ole itsensähillitsemishalua niin me syötiin sen kanssa viime viikonloppuna Oltermannii aikas palat ja mun mamin leukaan tuli siitä ihan kauheet näppylät, siis siitä juuston syönnistä. Sitten se laittoi naamaansa yöksi hammastahnaa ja laastarin päälle, se katos lukee Niksi-Pirkkaa ja siinä sanottiin et hammastahna kuivattaa näppylät yön aikana. Mun mammalta todella näppylät kuivu ja nyt koko leuka on karmeen näköinen. Töissä sitten yksi tyyppi oli lohduttanut sitä, että onpa kauheen näkönen mut hänen partasienensä oli vielä kauheempi ennen parantumistaan. Se riitti mun mamille ja se tuli kotiin ja sano, et kaikki voisi hänen puolestaan mennä sinne minne päivä ei paista. Kyl mä sanoin sille, et sä oot ihan nätti ja ohi toikin menee. Mutku se on nainen niin se on semmonen hysteerikko. Me juteltiin mun isinkin kaa ja se sano et naiset on tommosii, ei niille kannata sanoo niinku mitään ulkonäöstä, myönnellä vaan mut vähän varoo siinäkin kohdassa, siis täytyy kuunnella sen verran että koska sanoo joo ja koska ei, ettei mee väärinpäin.

Kommentit