Pitkä poika



Moi, mä oon tässä taas. Mulla on nyt kaikki aikas jees. Ruoka maistuu kuten kuvasta huomaa, en mä nyt oikeesti ole tällänen punkero. Mä oon vaan tässä kuvassa vähän tämmösessä pitkässä asennossa. Mä oon jo alkanut vähän tykätä siitä miehestä, joka asuu meillä. Sillä on ihanat villasukat jalassa ja mä haistelen niitä ja meen sen jalkoihin nukkumaan sitten yöllä kun on hiljaista ja se mieskin on hiljaa. Sillä on kato aika paha ääni, sillai kova mutta mä oon päätellyt et se suojelee mua ja mamii jos tulee tosipaikka, meitä ei kyllä möröt vie sen vierestä. Mun mamikin on aika kova luu, mut se on nainen, niin sitä kuuluu suojella. Mäkin suojelen sitä ja kun me mennään mökille kesällä niin mä meen sen kanssa yöllä vessaan. Tai katellaan, voi olla että mamikin ottaa sen oman hiekkalaatikkonsa siellä käyttöön, ollaan sitten sillai suloisesti rinnakkain yöpissillä.

Kommentit