Mulla on ollut ihan mieletöntä menoo tänään ja eilen. Mä niin toivoisin et mun mamil ja sillä toisella tyypillä olisi enemmän juhlii. Eilen mami oli ostanut itselleen uudet juhlavaatteet ja siinä paidassa oli semmonen ihana kaninkarvakaulus. Kyllä mä sitä sitten haistelin ja olisin vähä pöyhinytkin mutku mua estettiin. Mutta mä näin mihin se ihanuus tänään ripustettiin joten mä aion vähän sitä kania ahdistella kun mä jään yksin. Se paita oli jo ihan ihku juttu mutta sitten vasta se kaikki naisten höperyys paljastui mulle lopullisesti ku mun mami haluaa olla aina koko tanssilattian sankari ja siihen tarvitaan kaikkee rekvisiittaa ja turhaa rompetta kauheesti. Se tyyppi, joka meillä asuu rupes laittaa mamille vähän ennen lähtöö vielä tekoripsiä ja siinä olis ollu nähtävää muillekin kun mulle. Mami ei osannut olla hiljaa paikallaan ja ne ripset liimautu ihan sillai millai ne nyt kiireessä liimautuu, pitkin poskia. Kiire siinä sitten meinas tulla kun mami vielä pesi naamansa uudelleen ja heitti ne kaikki tökötit siihen takas mut ilman niitä ripsii. Ja sitten siltä unohtui semmoset sähkörullapampulit lattialle ja kyllä mulla oli hirvee homma ku mä laitoin ne järjestykseen mamii varten. Hitonmoinen työ napsii  ne siitä koneesta pois ja viedä oikeille paikoille kämppään. Tos kuvassa mä avaan vähän etukäteen mun adventtikalenterii, mä sain sen jo periksi siltä mieheltä. Mä katos oon ny alkanut frendeileen sen kans ja siitä mulle on taivas auennut. Se höpöilee mulle ja avaa ruokapurkkei ihan eri tahtiin kuin mami. Mummulassa mä söin kans eilen tosihyvin ja hiukka keimailin sille mummulle. Päättelin et pitää olla väleissä niittenkin kaa jos mä saan sinne porttii niin se on huono juttu. Porttii saa jos repii kukat ja sohvantupsut. Saa niit vähän repii mutku multa voi mennä sillai yli vähän hommat niin en osaa lopettaa ajoissa. Mua innostaa niin kauheesti kaikki heiluva homma ja semmoses sohvas on tosi paljon niitä tupsui mitkä huojuu joka suuntaa, kun niitä pääsee edes vähän tassuttaan. Kotona meillä on sohvatyynyissä kans tupsut ja mut on yllätetty pari kertaa tupsunirrottamispuuhista.Ai juu, se miestyyppi käski mua vielä tarkentaa tähän loppuun et hän on ainoo, joka hoitaa tupsuhommia tässä talossa. Hei, onks tää nyt sitä ihmisten huumorii,haloo.

Kommentit