Tänään oli pakko ottaa nitro...

Meeri, 60 kg pelkkää iloa :)


Me Pojat ostetaan Mamille joka perjantai ruusuja

Pomomiehen taivas



Nää kaikki tyynyt odottaa mua Ilvesmäessä

Nää puut taas odottaa Pomomiestä ja uutta halkaisuvehjettä


Massikka



Pakkanen puraissut Mamin auringonkukkia :)


Kynttiläsydän


Tänään meille tuli tosi iso haukku kylään. Kyllä mulla oli häntä pörheenä ja jännitti. Onneksi tää Meeri oli kuitenkin tosi kiltti haukku ja se ei edes huomannut mua vaikka vaanin sitä keittiön pöydän alla. Tai se ei tainnut olla huomaavinaan :) Mua kyllä ärsytti aika paljon se turha lässytys ja pussailu mitä SILLE osoitettiin. 

Mamikin länkytti vaikka mitä ja halaili sitä hirviöö aivan liian monta kertaa. Meillä ei lasketa muuta kuin housut, sanoo Pomomies mutta liika on liikaa. Totta mooses. No, onneksi tää Meeri tajus lähtee kotio. Mä jäin huilaan viilee kääre otsalla kotiin. 

Porukat lähti käymään Ilvesmäessä ja onhan tossa kuvii siltä reissulta. Mä en sinne kylmään viitsi lähtee, siellä on niitä hiirii ja kaikkee muuta maalaista. Mä viihdyn paljon paremmin täällä cityssä ja mun omalla villasilkkimatolla. 

Nyt me maataan kaikki rinnakkain ja vietetään laatuaikaa. Nää mun ihmiset on ihan puhki, ne oli poikennut vielä syömässä kiinalaisessa. Tänään me ei enää tehdä mitään, löllöillään vaan :)






Kommentit