Omituista touhua...

Eilen kuuntelin, kun porukat juttelivat. Maminami on tilaamassa hotellia Tampereelta.
Minä en kuulemma pääse mukaan. Pomomies sanoi, että hän ei ala kantamaan 11 kg painavaa
kollia hotellissa eestaa. Eihän mua tarvitse kantaa, mulla on neljä tassua ja vakaa tahto eteenpäin.

Epistä. Musta olisi ollut tosi hienoa kurkistella yöelämää hotellin ikkunasta.
Mutta...ehkäpä mulle ei löydy hoitajaa...silloin mut pitää ottaa mukaan.

Siis...joku joku ei halua hoitaa mua...niin ota yhteyttä:)

Näkemiin Amigos,
katseltiin taas Pomomiehen kanssa liian monta jaksoa Pablo Escobar Emilio Gaviarin elämää :)

Se on tosi jännä sarja Netflixissä; Padre all manos tai jotain sinnepäin lähinnä. Toinen oli Narcos, johon me pojat jäätiin heti kiinni. Siinä oli kuumia mirrejä jne...Ja sitten oli Breaking Bad. Siinä me oltiin ihan jumissa monta viikkoa :)

Kommentit