Kaikki mikä on sinun on myös minun ja kaikki mikä on minun on minun, forever:)

Nyyttoni parvekkeella pulujahdissa
 
Meillä oli kollin kanssa aamulla pikku neuvottelut. Kun Pomomies lähtee duuniin, niin alkaa Nyyttonin valtakunnassa vallanvaihtoyritys. Kolli kiipeää Ihmisisännän tyynylle valloittajan ottein. Tyyny on minun, sänky on minun ja ennenkaikkea Maminami on minun.
 
Yleensä kaikki meneekin hyvin mutta tänään aamulla Nyyttonin vallanhalussa oli huippuidea. Pienessä karvaisessa päässä oli liikahtanut ajatus, kuinka alueita voi vallata lisää. Näinhän diktaattoreille yleensä mieleen juolahtaa:) Eli myös toinen puoli sängystä pitää saada haltuun hinnalla millä hyvänsä, keinoja kaihtamatta. Eli ovela ujutus pitkittäin joka tyynylle ja polkuraapaisua.
 
 Moinen valloitusyritys kukistettiin alkuunsa ja lopputuloksena oli parvekesäleitten soittelu. Nyt Nyyttoni saa miettiä maassa maan tavalla tai maasta pois. Maa on tässä tapauksessa sänky.
Eli tästä opimme, olipa vallananastus kuinka vähäpätöistä ensin, niin nälkä kasvaa syödessä. Aina.

Kommentit