Keväisellä metsäretkellä

Onkohan täällä kävellyt joku ihana tyttökoira ?

Joo, joo otan komean asennon, Haloo naiset :)

Mitä mitä, haluan sen kepin ja NYT !

Mun keppi!

Hitto, keppi hukassa !



Eteenpäin, sanoi Martti metsässä

Ei tää toimi, onneksi ei eksytty :)

Tää on niinku navigaattori tai jotain...

Örkin kakkaa??

Sieniä, näitä ei varmaan kande maistella

Ihanaa metsää

Missä mun Iskä on???


Keppi hukassa...


Pomomies, Mami, Martti-koira ja Martin Isäntä olivat tänään käppäilemässä metsässä.
Muakin pyydettiin mukaan mutta mä kieltäydyin. Metsässä on kylmää, märkää ja siellä vaanii myös valkoinen vaara ( lue Martti ).

Mulla kului aika hyvin kotona, lepäilin tyytyväisenä omassa sängyssäni. Mulle ei muutenkaan tuollainen rankka liikunta sovi, saatan vielä menettää painoa moisesssa hommassa. Tänään olen viettänyt jo laatuaikaa parvekkeella, ulkona taitaa olla jo kevät alkamassa.

Kuulin, että ehkä pääsen Pomomiehen mukana torstaina Ilvesmäkeen. Se olisi tosi hieno homma. Me pojan voidaan rentoutua siellä. Eikä meillä ole ketään sanomassa mitä tehdä. Ihan vaan kimpassa chillaillaan.

Öitä kaikille Kamusille,
nähdään kauniita unia.

Kommentit