Nyyttonin iltapäivän lepohetki

Tänään en aio Ilvesmäkeen tulla; laulaa Nyyttoni ilmiselvästi tässä kohtaa. Tahdon olla kaupungissa ja rentoutua valkoisten peitteiden ihanuudessa. Ei jaksa kovakaan poika viettää jatkuvaa, liian terveellistä maalaiselämää. Onneksi mun porukat lähti tänään Tampereen Ikeaan. Siellä ne pysyy ainakin puolen päivää eikä ole veivaamassa mua jonnekin. Mä olen kuullut, että se Ikea on karmea paikka. Ainakin miespuolisille. Sinne ei kukaan raavas mies halua. Pakottaa niitä sinne pitää, kuulemma. Ainakin Pomomiehelle luvataan tuhat kaunista ja yksi hyvää, jotta se saadaan liikkelle. Mami ostaa aina tuplalihapullat ja paljon ranskanperunoita pomolle ennen Ikean kierrosta. Sitten se jaksaa kaksi tuntia ja sitten se on loppu. Mies ja Ikea-kierros:) Onneksi mun ei tartte tommosiin paikkoihin mennä. Jotain hienoa tässäkin turkkimiehen elämässä.

Kommentit