Uutisia Nyyttonilta

  • i Mä olen nyt ollut sillä barffi-ruokavaliolla about kolme viikkoa. Mun turkki kiiltää kuin timantti ja aivot leikkaa ihan eri tavalla kuin aiemmin. Pystyn ratkomaan kaikkia asioita. Uudesta näkökulmasta, tietty. Osaan esim. käppäillä mun porukoiden sänkyyn jo viidelta, aiemmin noin kuudelta. Mä siis kehityn. Mun barffi on ihan helppoo. Lihaa vaan nassuun ja sit semmosii hirmu hintaisia luomuraksuja perään. Aloe veraa mun kitaan nakataan aamusti lusikallinen. Tänään se lusikallinen lensi pitkin poikin rintamuksia. Sitten karjui Pomomies ja sen jälkeen mä. Mutta vetreytynyt mä olen. Ihan niinkuin mulla olisi vyötärö. Eilen mun ihmiset kävi kissanäyttelyssä. Illalla mä kuulin, kuinka ne sano, että kyllä vaan meen poika on kaunis verrattuna aika moneen muuhun.
Posted by Picasa

Kommentit