Duunii pukkaa - komeemmankin kollin pitää tienata rahaa syömiseensä

 
Mä laitoin paperit meneen tähän tuotetestaajan paikkaa. Pitäkää kamut peukut pystyssä, että mä pääsen kesäduuniin. Pomomies aina vihjailee, että mun ylläpito on kallista puuhaa. Ja mitähän sen puuhat maksaa, mulla ei ole esim. moottoripyörää eikä kallismakuista donnaa.

Viikonloppusii tässä samalla toivottelen mun Faneille. A I love You All:)

Puupohjainen kissanhiekka

Premium PrimaCat paakkuntumaton imukykyinen kissanhiekka on valmistettu 100 % havupuusta, ilman lisäaineita. Uusiutuva puu materiaalina on ekologinen vaihtoehto. Hiekka on kevyttä, eli kissan on helppo kaivaa ja lisäksi havupuussa on luonnostaan raikas tuoksu, joka peittää hajuja. Käytetyn hiekan voi kompostoida.
Käyttöohje:
• Kaada kissanhiekkalaatikkoon vähintään 5 cm hiekkaa.
• Poista kiinteät jätökset päivittäin. Laita käytetty hiekka sekajätteeseen, älä WC-pönttöön.
• Ravista laatikkoa niin, että ylin kerros on kuiva.
• Vaihda koko hiekka noin kerran viikossa (useammin jos monta kissaa).



Kommentit