Mennään taas

Potkaisin mun Maminahkaa tänään persuuksille. Mun blogia pitää päivittää ja musta pitää kertoa juttuja. Yleisön pyynnöstä. Mulla on velvollisuuksia mun Faneja kohtaan.

Mun Maminami ei ole enää mikään Nami vaan se on Maminahka. Musta on tullut Aikamiespoika ja niillä on mutsei ja semmosia. Vauvakartusiaaneilla on emoja ja muita nimikkeitä.

Tässä kuvassa mä olen meen sohvalla. Ilme mulla on valpas. Mä olen aika harvoin ihan kamalan vetreä. Tässä mä kyttään lasersädettä. Se on mun ainoo innostajani.

Hoidossa jouduin olemaan viikon. Siellä Kissahoitolassa. Ei mennyt mulla ihan putkeen se reissu. Istuin vaan kopissani ja riitelin. Lähinnä ittekseni. Loppuajan muitten asukkien kanssa.

En taida mennä vähään aikaan moiseen hoitolaan. Porukat pysykööt kotonaan. Mitä hitsukkaa nekin lomalla tekee. Kotona on Pomomiehen ja mun paras paikka.
 

Kommentit