Nyyttoni kertoo

Mun Mamilla on ollut kaikkee kiirettä niin se ei ole kerinnyt bloggaan mun kanssa. Mulle on tapahtunut vaikka mitä; olen ollut kutsuilla, maalla, kaupungissa ja hoitolassa. Kyllä pientä Kissamiestä on taas viety tuhatta & sataa. Tassut tuli mulla tosi kipeeksi, kun kävelin maalla jotain sata kilometriä. Tuntu ainakin siltä. Mun piti hölköttää Velimiehen perässä ja meillä oli tosi kova kiire koko illan. Karmeat linnut ahdisteli meitä ja me sitten taas kytättiin niitä. Vuoroin vieraissa. Eilen parvekkeella istuin ihan rauhassa mun omalla paikalla niin ne peijakkaan pulut komenteli mua. Ne on tosi ärsyttäviä tyyppejä, lentelee eestaas ja mun pitäisi vaan istua hiljaa paikallani. Tänään aion lepääntyä koko illan kaikista rasituksista; tiedoksi vaan puluille & henkilökunnalle:)

Kommentit