Mä & AloeVera



Näissä kuvissa on se mun VIP-hoitaja. En ole nyt blogannu viikkoon, koska mun Maminami oli lomalla ja mä en osaa oikein yksin käyttää tietsikkaa. Mulla oli nyt semmonen toinen hoitajadonna ja sekin on musta ihku. Mutta siitä mä en saanut pisteitä, että pöngin sitä hoitajadonnaa herätteleen siinä kuuden korvilla. Siis aamusella varhain, päivä on parhain:)

Nyt mun Mami ja Pomomies on täällä ja mä olen ihan raukeena sängyssä pötkölläni. Vitsit, että nää lomat on rasittavia. Tänään aamulla mami anto mulle Aloeveraa. Tämmönen kohtaus näyteltiin meen keittiössä;

Mami: Nyyttoni tule tänne, äitin pieni kissamies, kultapupu...(mairea äänensävy...suora varoitusmerkki...)

Nyyttoni: hitsuli, en tule. Karkuunlähtöyritys...

Mami: ei poika mee minnekään, nyt suu auki ja hirmuhyvää aloeta nassuun!

Nyyttoni: Yök, en ota ja nielaisin kumminkin koko lusikallisen...Hitsuli!

Mami: Ihanaa, Nyyttoni nielaisi koko satsin. Nyt Nyyttonista kasvaa järeä Kissamies, pian menee jo yhdeksän kiloa rikki...

Pomomies: Älä anna sille mitään kasvueliksiiriä, nytkin se jo syö enemmän kuin ihminen, jne.jne.jne.

Nyyttoni: Lurps ja kissanmurot naamariin. Nälkä se tulee paksullekin, tiesi jo vanha herra.


Kuva Levin lomalta, laitoin vaan varmuudeksi. Ei voi Pomomieskään sanoo, että sillä olisi huonot sapuskat:) Taidetaan meitä molempia kolleja ruokkia herkuilla.

Kuvassa wokkibroileria halloumijuustolla & vietnamilaisilla kasviksilla. Lisäkkeenä kreikkalaista salaattia runsaalla paprikalla. Juomana luomumustikkamehua & raikasta Kittilän vettä.

Kommentit