STUNTMAN eli talvikävely maalla

























Mamilla oli tänään juoni. Se oli mulle ihan mairea ja tarjoili kaikkia herkkuja. Sitten mun kantokoppa hilattiin ihan lähelle mua ja maireilu jatkui. Mä poika otin jalat alle ja sanoin, että " mee vaa ihan itte koppaas." Oikeessa olin. Nyt Velimies stunttaa mua näissä kuvissa, joiden teemana on " Nyyttoni virkistäytyy lumisessa maalaismaisemassa."

Varmaan Velimieskin sai flunssan tai jonkun muun vakavahkon taudin. Terveisii vaan sinnepäin, ei ole mulla helppoo, kun täällä asun. Onneksi mulla on oma stuntti ja VIP-hoitaja. 

Kommentit

  1. Kiitos vierailusta,sannoo hyvinkasvatettu karttu Iisakki. Täytyy mun mainita, että sillä sun mamilla on hyvät hieronta kädet. Ko se mua tosa laatteella hiaro ottasta ja selläästä, mää en yht äkkiä viittinykkä lähtee pakkoon, kon tunnu nin hyvältä.Mami luuli, että mää palellun pihasa, en palellu, mää oon harjotellu. Mää pyysin viikollaki pihalle kon paisto aurinko nin hianosti. Jos multa meni mennesä muutama sekuntti nin takasi tulin alle sekuntin. Mamma sano, että harmaa viiva vaan nävy. Pian tullee semmoset ajjaat, että saaraan suulisa ja tuala kellarisa oikein haistella.Mammalta palo päre, kon apukeittiösä oli hiiri peuhannu sen linnunjyväpussisa. Me miähet ratkastiin se onkelma, mää olin siälä ehtoopäivän ja sitte vanhaherra vei sinne hiirensatimen yäks. Mää meinasin sille sannoo, että turha homma, ratkasin jo sen onkelman. Vanhaherra teuhtas juustoklimppinsä kansa ja ihmetteli, eiks toi sarin laukee? Se on nin kuuro, että mää en viittiny selittää, että kato ny, onks muka niitä siämeniä viälä ympäri kamppää, ei oo. Se rojekti sitte loppu. Terkkuja porriin toivoo Iisku

    VastaaPoista

Lähetä kommentti