Mä olen Mirriherra eli KKK

Harvalla kissamiehellä on näin komee rusetti. Tää meen olohuoneen uusi matto on mun MUST-paikka. Mä rakastan tätä mattoo ja näitä ihmisii, kun ne hommasi mulle tämmösen. Mä vähän sitä koitin rapsuttaa yksi päivä mutta Pomomies karjasi mulle niin lujaa et mä ihan jähmetyin. Varmaan meen koko kerrostalo pysähty. Muuten mä olen nykyään aika paljon Pomon kanssa, heti jos se menee sohvalle, mäkin meen. Tai jos se menee pitkälleen niin mäkin meen. Mä saan siitä niinku semmosta urosvoimaa-, musta tuntuu ihan äijälle, kun me yhdessä tehdään juttui. Luetaan lehtee ja ratkotaan ristisanoi.
Voi vitalis, jos mä pääsisin sen kanssa sinne autotalliin. Otettas vähän aikuisten juomaa ja lätkittäis toisiamme olalle. Sanottas vaan et sä oot hyvä mies ja mä oon kans.Ja sit Mami sanoisi et me ollaan ihan KKK eli Kylän Komeimmat Kollit:)

Kommentit