Voi Vitalis !

Mulla oli eilen kova kisa Pomomiehen kanssa. Me molemmat pojat änkeydytään Maminamin viereen ja meitä pitää rapsuttaa yhtä paljon. Mami sit vähän hermostu molempiin. Naiset on sitten mun mielestä aika tylsii kapistuksii. Mikäs tolla meenkään donnalla on komioita kolleja rapsutellessa; toiset voisi jopa maksaa siitä. Siis meille. Positiivista on ollut tällä viikolla mun uusi ruokakuppi-sydeema. Mami toi sen sieltä Riikasta. Se on semmonen korkee niin mun on nyt paljon helpompi syödä. Ei tarvi enää taivuttaa kaulaa niin alas. Se on ergonomisesti muotoiltu meille vähän paksummillekin pojille, sano pomomies. Ainoo vika siinä oli haju. Multa meni pari päivää et mä hyväksyin sen vaikka Mami pesikin sen. Musta se haisi ihan oudolle, varmaan ne kissat siellä Riikassa haisee kummalliselle. Siellä kaupassa mistä se kuppi ostettiin niin oli myynnissä kaikkee kamaa. Sieltä sai ostaa esim. kissoille sopivia kynsilakkoja ja balleriinapukuja. Se oli ihan niinku LUXUS-Shop. Onneksi Mami ei ostanut mulle kynsilakkaa ja balettipukua. Huh - ihan mua puistattaa moinen ajatus.

Kommentit