Newton Sabotage

Tässä olen mä ja mulla on uusi nimi; Newton Sabotage. Sain sen tänään aamulla Pomomieheltä. Mä luulen et se tarkoittaa jotain hienoo ranskaksi. Ekaksi mä kuulin jotain niinku sutenööristä mutta mä en niihin hommiin sekoisi. Voi toi Sabotage tarkoittaa sitäkin, kun mua aamulla harmitti aika paljon mun porukoiden puuhat. Ne vaan kaimaili eikä huomannut mua. Yhtään. Niinpä mä menin kippaani ja väänsin sinne aika ugat. Sen jälkeen mä menin niitten väliin pedille. Pomomies väitti et mä tulin pyyhkiin tassuni sen vuodevaatteisiin. Höpön-löpön, sanon mä. Ihan niinkuin se Liikemies Kakkanen siinä eilisessä ajankohtaisohjelmassa, vai oliks se Kakkonen? No, mummiski se sano et ei ole mitään tehnyt tai edes suunnitellut...Syytön mies niinku mäkin. Aina vaan keksitään kaikkia juttuja musta. Tai se yksi tyyppi, joka asuu meillä. See You all my Friends :)

PS. karvat matossa ei ole mun vaan mun koirakamu Martin.


Kommentit