Mun uusi herkku!

Kissojen grillijuhlat – Testiryhmä arvioi Whiskas Delice -annospussit!



Whiskas Delice -testiryhmään osallistuneet kissat saivat maistella kahden viikon ajan kissojen grilliherkkuja. Testiryhmä antoi annospusseille 4,2 pistettä asteikolla 1–5. Katso kuvagalleria ja lue, mitä mieltä kissat grillijuhlista olivat!
Whiskas kutsui innokkaita kissanomistajia osallistumaan kissojen omiin grillijuhliin ja kokeilemaan uusia Whiskas Delice -annospusseja. Makuina löytyi grillattua kanaa, ankkaa, siipikarjaa ja kalkkunaa mureina paloina hyytelössä.

Whiskas Delicelle 4,2 pistettä

Testiryhmään haki kissoja karvoihin katsomatta: rohmuja, nirsoilijoita, kranttuja ja kulinaristeja. Testiryhmä antoi Whiskas Delice -annospusseille arvosanaksi 4,2.
74 prosentille tuotteita maistelleista kissoista Whiskas-annospussit olivat entuudestaan tuttuja. Testiryhmään osallistuneista kissoista 26 prosenttia ei ollut koskaan aiemmin kokeillut Whiskasin annospusseja.


Suosikkimakuna ankka

Suosikkimakujen kirjo oli hyvin tasaväkinen. Testiryhmän suosikkimauksi ylsi ankka (31 prosenttia vastaajista). Toiseksi herkullisin maku kissakansan keskuudessa oli kana (25 prosenttia) ja samoilla lukemilla (25 prosenttia) siipikarja. Kissoista loput 18 prosenttia ihastui kalkkunaan.

Kommentit

  1. Mää laitoin muistilistan mammalle, ko se ei koskaan muista ostaa mulle nameja.2pussia Kissanminttua, uutta Wiskasia, semmosta grillattua. Mää muistan vieläkin sen unkarin Susanin paistokset, ne oli just maukkaita ja ajallaan, kolme kertaa päivässä ja piste.Mulla käy ihan työstä pitää ruokajärjestys kohdallaan, se 6reikä, reikä sujuu hyvin, kon mamman omatkin asiat niin vaatii. 12 reikä, reikä on jo vaikeempi. Melkein aina täytyy reklamoira. Mutta se iltapala on kaikkein vaikeempi, täytyy pittää varansa taikka kello on yhreksän ennenko sen satsinsa saa.Hyvvää ruakaa mää saan, mutta toi mamma on moreemi vai oliko poheemi, semmonen kumminkin, että aika ei sano sille mittään, jos se jostain innostuu, huh, huh. Mää en muista hiukkaakan, mitä sää mulle kirjotit, jottain kivvaa se oli. Mää oon tarkkaillu tinkkisiä, ne huutaa mulle puun latvasta, että mee tiähes siältä maasta.Ja kyl mää meenkin, toiseen talloon, aina eri reittejä, mutta vauhti ja loikat on samoja. Siinä riamusa mää kiärrän saunankin ympäri ja hyppään kaivon kannelle ja mun henkinen kello ottaa aikaa. Sade terkkuja sulle ja tuu mua kattomaan, ko mää oon nin huano itte kulkemaan autosa, se pelloottaa mua.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti