Hyvää Isänpäivää; toivottaa Nyyttoni:)

Mun mielestä kukat on maisteluu varten mut kaipa niitä voi muutenkin käyttää.
Onnee vaan kaikille Isipapoille ja mun Pomomiehelle erityisesti. Mä kävin sitä jo aamusella onnittelutamppaamassa about viisi kertaa. Eilen tapahtu tosi kumma juttu; meen olohuoneeseen tuli uusi matto. Voi vitalis et mä rakastan sitä mattoo. Se on aito villamatto ja Pomomies luki mulle jotain madonlukui siitä et mä en saa takoa sitä tai hieroa kakkostani siihen. Mut enhän mä niin tee. Tulis mieleenikään. Mä vaan meen sitä mattoo pitkin selälläni liukumalla ja nautin. Viime yönäkin mä kävin vähän väliä kävelyllä siinä maton päällä. Mulla oli ihan semmonen fiilis et mä olen savannilla ja ruoho hyväilee mun tassujani. Mä olin niinku saalistamassa ja sit about kymmenen tai jotain tyttöleijonaa odottaa mua ja mun saalista. Hitsukka sentään, sit mä tajusin et se olis tosi karmeeta, semmonen donnalauma elättää ja ruokkia. Onneksi mä olen ihan tämmönen kotileijona, MUR:)

Kommentit