Ihmekissa Nyyttoni

Mä olen ihan mieletön Kattimies. Pystyn aamusella olemaan kahdeksassa eri paikassa samaan aikaan. Nyyttoni pöydänpäällä, pöydän alla, vessassa, pyörimässä olohuoneessa, rullaamassa mattoja, puremassa Maminamia varpaaseen sängyssä, rapsuttamassa ovia ja juoksemassa eestaas. Siis sama Nyyttoni. Mä olen niin lepääntynyt yön jäljiltä, että mä olen ihan aktiivinen aamusella. Huhdon kaikkialla. Tää ei nyt kestä mulla kauaa, tää aktiivisuus. Aamupäivä kuluukin sitten huilatessa aamun hyörinästä ja iltapäivällä pitää ottaa tupsluureja, että jaksaa mennä yöksi maaten.

Muuten mulla on kaikki tosi jees, ainoo et kaappeihin änkeemisestä tuli viime yönä sanomista. Mami ei millään viitsi avata kaappeja mulle valmiiksi illalla. Niinpä mä rapsutan, ( hiljaa ) ovea.
Mun reviiriin kuuluu kaikki kaapit ja ovet. Piste. Esim. Ihmisnahkasiskon huoneeseen pitää päästä rapsuttamaan ja pampuloimaan noin viideltä aamulla. Mä saan sieltä sitten yleensä kelii mutta ei se mua haittaa. Yrittänyttä ei laiteta, tiesi jo vanha kansa.

Kommentit